Kunder

bild_kunder.jpg

Våre kunder er det beste vi har

Vi vet at vi må anstrenge oss hver dag for å beholde fortroligheten og tilliten hos våre kunder. Dette gjør at vi aldri lener oss tilbake – tvert imot.  Vi våger å si at vi hele tiden har et stort engasjement, lytter litt mer og tilpasser våre tjenester etter deres forutsetninger.

Vi har i dag kunder i alle størrelser og i mange ulike bransjer. Behovene varierer og ulike saker er viktige for ulike firmaer. Derfor tar vi alltid utgangspunkt i kundens ønskemål for å kunne tilby opplegg/program som passer best for hvert enkelt firma og type reise.

Ingen kan avgjøre bedre enn kunden om vi lykkes i vårt arbeide. Det er også våre kunder som best kan gi uttrykk for hvordan vi kan bli enda bedre, og vi gjennomfører hvert år en kundeundersøkelse. Vi er stolte og glade for at våre kunder i vår seneste kundeundersøkelse gav oss gjennomgående gode skussmål.

Nysgjerrig på hva det vil si å være kunde hos oss?

Fyll ut skjemaet så kontakter vi deg for å fortelle litt mer om oss.

Kontakt meg

Navn:


Bedrift:


E-postadresse:
 

Telefon:



  


Referanser

referens_logo_opera.gif

«Opera er et internasjonalt IT-konsern med mer enn 350 millioner brukere over hele verden, og vi trenger et reisebyrå med høy kompetanse på reiser til kjente og ukjente destinasjoner. Dette leverer Ticket Biz. Vi er svært fornøyd med Ticket Biz som vår partner på reiser både fra Norge og mellom andre verdensdeler. Deres kompetanse for å skaffe de beste leverandøravtalene og for å finne de beste prisene i markedet har medført store besparelser for oss som konsern. Vi er også opptatt av å ivareta sikkerheten til våre ansatte, og Ticket Biz sikkerhetssystemer og mobile tjenester gir oss muligheten til å ha oversikt over hvor våre ansatte befinner seg og for å bistå dem når det trengs.»

Live Leer
VP Global HR
Opera Software

referens_logo_olympus.gif

«Olympus setter store krav til service .
Det er viktig for oss med god tilgjengelighet, både med hensyn til åpningstider, 24-Timers Service og raske svartider.
Dette leverer Ticket Biz sammen med gode Online bestillingsløsninger både på web og på APP.

Oversiktlige rapporter som viser vårt reiseforbruk, gir oss nyttig informasjon, slik at vi kan oppn å kostnadsreduksjoner.

Vi setter også stor pris på den personlige servicen som kompetente og løsningsorienterte konsulenter yter.»


Airin Lyshaug
Regnskapssjef
Olympus

 


 

referens_logo_nupi.gif

«Norsk Utenrikspolitisk Institutt (NUPI) ønsket seg et reisebyrå hvor vi ville bli godt ivaretatt av et mindre team av faste kontaktpersoner. Dette har vi fått hos Ticket Biz.
NUPI har reiser til alle verdensdeler og har behov for trygghet og sikkerhet for våre ansatte, noe som leveres via Ticket Biz sikkerhetssystem Travel Assistant. Høy kompetanse samt en enkel og fleksibel portal og selvbookingsløsning via internett gjør at vi finner det svært kostnadseffektivt å benytte Ticket Biz som vår reisepartner.»

Jan-Morten Torrissen
Administrasjonssjef
NUPI